Nästan klar med packningen..

Sheenaaree, nu är jag nästan klar med packningen. 
Vaknade runt 11 så gjorde jaa iordning mej typ duschade mig
och min hårförlångning haha. Sen så käkade jag pastasallad som blev över igår
och så kollade jag lite på tv. Sen så började jag att packa, och det gick as snabbt,
inte för att jag är helt klar än men ändå.. Så käkade jag, mamma och Måns upp min Ben & Jerry's
för pallade inte käka upp hela själv så jag tvingade i dom hehe..
Har någon klänning kvar och kanske några linnen som jag inte packat ner ännu
för dom hänger ute på tork så ska snart fixa det sen så klockan 16 så ska jag åka till pappa.
Planet lyfter inte förrens klockan 22 nånting så vi ska inom några som vi känner i Malmö
eftersom att vi ändå åker igenom där för åker från Köpenhamn :)
Kommer inte kunna blogga någonting under semestern men sen när jag är tillbaka så ;)
Fast landar ju sent på kvällen och då är jag ju hemma typ runt 1 på natten och sen så är det
ju skola dagen efter så får blogga på måndagen. Fy vad trött jag kommer att vara...

Men nu så ska jag fixa lite här, hörs senare, då blir det sista inlägget innan Turkiet ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0