Nyttiga/äckliga muffins!

Shaaa!
Varit i skolan sen så gick jag till stan och shoppade lite :)
Sen så tog jag bussen hem till mamma och sen så gick jag och mamma till affären och handlade
ingridienser till mitt bakverk, haha.
Sen så har jag stått och bakat lite nu och så ska vi snart käka Tacos sen så ska vi mysa i soffan
och kolla lite på tv och äta mina muffins hade jag tänkt, men så blir det nog inte för fy dom va inte alls goda!
Naaääh, dom va ingen succé... Synd för jag som var så sugen på något sånt gott!
Hade tänkt att inte äta godis men får se hur det blir med det nu haha.

Men nu så ska jag hjälpa till med Tacosen där nere  och sedan äte den, pussi! <3






Jeans shorts från h&m - 249 kr
Kofta från Gina tricot - 199 kr
Armband från h&M - 49.50
Nagellim från h&M - 24.50 eller något sånt.. :)




En snabb och suddig bild på mina misslyckade muffins..
Och som ni ser så provsmakade jag, mamma och Måns på en..Blää :(
Smeten var god iallafall och dom luktade väldigt gott haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0