Ogräddade pannkakor

Sha, vaknade för ungefär en halvtimme sedan och nu så sitter jag och kollar
på tv. Är inte hungrig än men sen så ska jag laga pannkakor..
Åt det igår också till frukost/lunch men då så gjorde jag ju till hela familjen och dom
gillar "välgräddadde" pannkakor haha, men nu så är det bara jag hemma så jag ska
göra det jag gillar.. Typ när dom fortfarande är såhär kletiga liksom haha ;) Gott..
Så äter man dom medans man lagar dom typ, hehe.

Idag så ska jag kanske träffa Micha. Men inte ikväll, imorgon kväll blire nog :)
Men nu så ska jag kolla mer på tv och försöka bli lite hungrig, hörs senare ! <3

Kommentarer
Postat av: Laila

Ja antagligen från turkiet =/ usch.. :( Var försiktig. fast vet dock inte hur man kan vara det när det smittas via luften :/ Hur mår du idag? Bra hoppas jag :)

2009-08-05 @ 13:16:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0