PANIK..

Nu är jag hemma, utan någon klänning..
Jag hittar verkligen ingen. Hoppas på att hitta någon i Turkiet..
Men en piercing blev det, och ett sött linne ! :D

Asså jag får verkligen panik, mitt rum ser ut  som en soptipp för kläder, eller nej men
asså det ligger kläder överallt över hela golvet och jag får vekligen panik när
jag inte kan gå ett steg utan att trampa på ett klädesplagg och på sänger så ligger
det två täcken och 2 kuddar så det ser helt kaos ut, PANIK KALLAS DET.
Kan verkligen börja gråta när som hest just nu...
Hatar när mitt rum är stökigt. Och jaghade ju precis städat det?
ÅÅHHH PANIK RENT UT SAGT.



Jag, innan jag skulle åka in till stan :)



Fick damp på denna också för att det ville inte bli en bra bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0