Pisse-trött.

hejsvejjs, jag är as trött... :) Har precis kollat färdigt på filmen Rattatouille med allihopa, mamma, Måns,
 Marcus & Agnes. Alltid lika kul att se den tycker jag haha. Eftersom att jag älskar att laga
mat så blir det ju mer kul haha :)
Slängde muffinsen innan med... buhuuu. Det har aldrg någonsin hänt innan att något jag bakat har
blivit misslyckat! Men idag, den 21 augusti 2009 så hände det :O hahah..
Men men, shiit happends :)
Imorgon så ska iallafall jag och mamma hälsa på gammelfarmor ;)
När jag vaknat då, hehe.. Det kan ta ett tag innan jag öppnar ögonen imorgon måja säga haha.
Sen så senare på eftermiddagen så ska jag till My och sova där. Får se vad vi hittar på :)

Förlåt att jag är så ointressant men kommer inte på något roligt att skriva...
Men men någon gång kommer det väll haha :)
Puss och godnatt, jag är piss trött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0