Sjuka grejer..

SHA! Nu har jag precis duschat. Kom hem från träningen runt 20.15 :)
Kul kul var det! Sitter nu och läser Aftonbladet haha, fyy så många som blir kidnappade och som
hålls inne i ex. något rum i typ 20 år? Att allt sånt kommer fram just nu liksom.
Tycker att det nästan bara är sånt hela tiden nu i tidningarna. Sjukt!
Ska snart gå och lägga mej, jag vet att det är tidigt men jag är så himla trött på dagarna
och som jag brukar säga, det är bättre att man sover när man väl kan sova än att man är
jätte trött och vill sova med på morgonen när väckarklockan ringer!
För liksom man önskar ju alltid att man kan sova lite  till på morgonen, inte sant?
Fast imorgon så är det en rätt skön skoldag. Vi börjar 08.20 (inte bra) men vi slutar dock klockan 12.40.
Så det är toppen tycker jag! :)

Min data cpar sej sådär igen så jag gick in på den stationära datan som inte alls brukar vara seg
men idag var den tydligend det så jag orkar inte sitta och svara på kommentarer idag, fixar det imon!
Sov så gott and godnatt!! <3

Kommentarer
Postat av: Laila

haha nawh du är för söt :) <3

2009-08-31 @ 22:52:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

härligt med träning =)

2009-09-01 @ 11:21:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jenny

va fin du va, jätte fin headerbild på dig! :)

2009-09-01 @ 12:57:10
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0