Snart godnatt :)

Shaa, har tränat och sånt nu. Det gick ganska så bra faktiskt :)
Har duschat, platttorkat håret och plattat mitt löshår också.
Är trött så ska sova snart så jag hinner inte måla mina naglar för dom kommer inte hinna torka
så jag får måla dom imorgon i bussen, får la se hur det går.. :P
Skola imon igen då, fyy asså.. Har idrott imorgon så vi ska ut och springa, det var länge sen man
var ute och sprang ! Kan behövas... hhehe.
Imorgon efter skolan så ska jag va med My. Typ dra till stan en stund sen så vet jag inte :)

Och justee, idag på träningen så sa Maddis till mej att det fanns en Ariel film igen!
Typ en när hon var liten, typ när hon föddes och sånt! :O
Jag älskar Ariel filmerna och har alltid gjort haha. Har 1an och 2an hemma, spelet med haha (A)
Så jag måste gå och köpa den med asså, så himla bra ! :D
Men nu så ska jag allt ta och gå o lägga mej, godnatt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0