Strandkväll med Elin

Shaa allihopa, nu har jag och Elin kommit hem och klockan är (när jag börjar skriva halv 3).
Vi stack dit vid halv 23 ner till stranden för att se om det va någonting där, och det va det.
En 20 års fest typ, fast dom flesta va typ 16-18 år och det va kul och trevligt.
Lärde känna massa nytt folk, alltid lika trevligt!
Kul var det iallafall, haha sen när vi skulle dra hem så träffade vi Dennis och Johannes
och vi stannade och pratade en stúnd med dom sen till slut så stack vi. Ganska så kallt va det.
Dock blev det inga bilder för man såg så vit ut i ansiktet av blixten efter som att det va så mörkt,
fast jag hann ta någon bild innan vi gick iallafall som jag ska bjuda på ;)

Men nu så ska vi ta och sova tror jag. Elin halv sover hihi.
Godnatt ! <3




Haha, det högra ögat blev bra, men det vänstra blev piss xD



Resultatet av min nya mascara är jag nöjd med.
Fransarna delades och så, långa blev dom också.. Men syns inte mycket på bilden..


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen, idag är det sista dagen på min Victoria´s Secret utlottning, skulle vara jätte kul om du ville delta. Kram Minnie

2009-08-02 @ 11:25:57
URL: http://www.minnies.se
Postat av: elin

bäst dag , älskar deeej <3

2009-08-03 @ 11:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0