sweet dreams . .

Sha, kom hem för 1 ½ timme sen. ungefär. Direkt när jag kom hem så blev det en powerwalk,
super skönt. Sen så var jag as törstig när jag kom hem så jag pressade en grapefrukt, fyfan vad gott det var.
Muuummss. .
Så nu ska jag göra mej iordning och sen så ska jag nana för har tänkt på en sak,
att när väckarklockan ringer på morgonen för att man ska upp och sedan gå till skolan så önskar
man ju att man fått sova mera, så då är det ju bättre att man sover den tiden som man kan sova!
Så jag ska börja gå och lägga mej tidigt nu på vardagarna!

Nu ska jag bara göra iordning mej sen så ska jag  d r ö m m a sött!
Hoppas att ni också gör det, god natt ! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så bra tänkt! Tänk om det funkade för mig med...

2009-08-28 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0