Torsdag till fredag.

Nuu så kommer lite bilder från gårdagen och idag.
Har precis kommit hem från där jag har varit haha. Tyckte att det blev lite kallt
och så är jag aas trött..

Igårkväll så va jag hos Micha, kul va det :)
Fest va det, wild night ;)




Jag, innan jag skulle till bussen till Micha :)



Micha och jag hennes hiss haha :) <3



Helt ful bil med iallafall imorse när jag var påväg till My.
Det ser ut som om mitt ansikte har svullnat upp på något sätt? hahahaha :Oxd



Jag och My gick och käkade kinamat, mums...
Frukost/Lunch/Kvällsmat !



My, on the china! :D



Efter det så gick vi ner till hundstranden (eeuuh äckligt vatten:S).
Men det va jätte varmt i vattnet och man behövde verkligen svalka sej!



Höhö, finemang ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0