Turkiet dag 1

Nu ska jag bannemej ta och lägga in bilder från Turkiet, orkar inte vänta :)

Den första dagen ägnades åt att resa. Åkte först till Malmö där jag fick en överraskning.
Där stog Maki! Hon skulle också följa med till Turkiet, as glad blev jag:)
Sen så käkade vi där, eller ah käkade ingenting för jag mådde as illa och spydde och sånt.
 Så ingen mat i magen för mej :( Sen så tog vi tåget från Malmö till Köpenhamn, det tog typ ca 7 minuter.
Sen så på kvällen så åkte vi flygplanet till Turkiet! Kom fram på natten någon gång och sen så åkte vi buss
i 1 ½ timme till hotellet, Pegasos Resort. Jag och Maki fick då ett varsitt hotellrum men det va inte så mycket
till havsutsikt som de sa att vi skulle få så vi allihopa bytte rum till en familjesvit, as nice var den.




Vår utsikt från balkongen :)



Såhär såg det ut i entren är man kom in på kvällen på hotellet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0