Har inte orkat blogga..

Fyy vad jag är dålig på att blogga asså. Men jag har inte haft någon ork  till att blogga de här dagarna.
Lite pga. att min data är sönder och för att jag måste sätta på den stationära hela tiden..
Och för att jag går i skolan. Igår så bloggade jag ju ingenting alls ! Fy mej..

Men iallafall idag så har jag varit i skolan, slutade 15 idag. Sjukt segt :S
Sen så stack jag hem till pappa för att hämta lite saker sen så tog jag bussen klockan 15.36
hem till mamma så gjorde jag mat till mej, mormor och barnen för mamma hade inte kommit hem än.
Det blev mackor, fil & flingor och ägg. Själv så åt jag äggröra och mjölk med havrefras, mums :)
Ska snart träna också, eller nej typ klockan 19.. Och snart så måste jag sätta igång med äggröra igen
för ska göra det till mamma så att det är färdigt när hon kommer hem så att hon kan äta lite :)

Sista lektionen idag var franska, fy vad jag hatar franska, jag verkligen hatar det.
Fått ny lärare i franskan också som är as dålig. Han tror att vi fattar allting typ.
Han hjälper en inte ens om man inte förstår, och jag förstår ingenting så fick ju ingen hjälp så kunde
inte göra något på hela lektionen, tack för den liksom! Men kommer att jobba mer när vi fått målen som ska uppnås
som sedan ska sättas betyg på.. Usch busch.

Ska egentligen tävla på fredag men jag vill inte vara med..
Pallar verkligen inte, finns flera anledningar till det också.
Men får se vad som händer idag på träningen idag också...

Men nu så ska jag ta och göra äggröra till mamma ! Pussi <3




Såhär gick man till skolan idag, fast såg lite piggare ut då haha, ser helt sliten ut på bilden
för den är tagen efter skolan hah :)

Tunika från h&m, tights och converse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0