Packning ^^

Heyyou, Vaknade typ för en timme sen och gick upp o duschade, sen så käkade jag
frukost och nu sitter jag här och är as mätt. Måste egentligen packa för ska hem till
mamma idag men jag orkar inte.. Ligger här och fryser. As kallt, och jag ligger
 här och tänker på hur varmt och skönt det kommer att vara i Turkiet, och då så fryser jag ju
ännu mer när jag tänker så.. ! Är sjukt trött också..

Men jag måste nog sätta igång och packa lite nu.. Eller asså jag har hunnit slänga
alla sakerna på golvet, nu gäller det bara att lägga alting i stora påsar..
Och jag har äntigen fått en garderob hos mamma nu så jag slipper att ha mina kläder
i olika påsar, men då är det ju så att jag måste packa upp alla kläderna igen.. -.- ååh.






Jaadu, det ser förjävligt ut...

Kommentarer
Postat av: Laila

oj vad mycket kläder :P

2009-08-01 @ 18:07:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha,eller intexD

2009-08-01 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0