heeelluu

Shaa! Min data funkar typ igen, provade att sätta på den igår men då funkade det inte.
Men nu så när jag provade så funkade det ! Yääy.

Idag så har jag varit i skolan då, hade idrott ute och det var as varmt + att vi sprang 4 km (y)
Sen så gick jag och My hem till henne och lämnade lite grejer som jag nu kom på att jag glömde där, hehe.
Men iallafall sen så gick vi till stan och hon shoppade lite och jag ögonshoppade haha.
Nej men jag la undan massa saker som jag inte har råd med, eller har råd med några saker typ 2? haha..
Så det ska jag in och köpa imorgon, ni får se vad det blev imorgon hihi.
Var också på Hemmakväll för att My skulle lämna tillbaka några filmer ohn hade hyrt och då
passade jag ju självklart på att kolla efter "Sagan om Ariel". Den fanns! Som köpfilm såg jag iallafall
kollade faktiskt inte om den gick och hyra..
Efter det så gick vi hem till henne och kollade lite på Top Model 3 sen så ringde mamma och frågade
om ja skulle med hem nu eller om jag skulle ta bussen, och jag visste inte när bussarna gick så
jag åkte med henne hem. Stack och handlade lite sen så käkade vi hamburgare.
Mamma är ju vegitarian så hon äter ju då självklart inte vanliga hamburgare så hon har ju då
vegetariska sådana. Jag åt med dom och det är verkligen mycket godare än vanliga hamburgare!
Mums på det :)


Är väldigt dålig på att blogga nu när jag går i skolan..

Men har massa annat att göra haha xd


Men nu så ska jag ta och kolla på tv eller någonting, fy vad intressant jag är asså ! Nooot. -.-

Ni får ha det så bra så hörs vi senare sen, Pussi ! <3





Såhära gick man till skolan idag  :)
Svarta jeans-tights från Vero moda.
Pösigt linne från Gina tricot
Svart kofta från h&M
converse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0