Vitamin brist igen..

Asså jag har en frutansvärd vitanmin brist. Det började för några månader sen
och då så började jag med hemofer, typ järntabletter. Så blev allt som vanligt
igen. Men nu så har det kommit tillbaka. Och jag har glömt mina tabletter hos pappa
så lite svårt att ta dom.. Så varje gång jag reser mej upp så blir det helt "stjärnigt"
i mina ögon och det kan ta minuter innan det slutar. Så jag står där och vinglar runt typ,
ser ingenting verkligen. Känns som om man är blind..
Undra varför man får sånt? :O



Kommentarer
Postat av: Laila

Gud vad hemskt! ställ larm på mobilen så glömmer du dom inte. :P

2009-08-05 @ 15:59:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag får med sånt när jag reser mej upp O: <3

2009-08-07 @ 15:51:50
Postat av: anonym

man kan få sånt pga av att man äter för dåligt !!

2009-08-08 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0