091013

SHA! Har precis kommit hem till mamma. Slutade 12.20 så när jag kom hem så satte
jag mej o pluggade till halv 16 ungefär. Så nu sitter det!
Helt okej dag i skolan. Fick mvg i en engelska inlämning också!
Jag blev super glad hihi.
Ska snart gå ner o käka kvällsmat. Bulgur, yummie !
Ikväll blir det bara slapp framför tvn. Sköönt.. Har bara massa plugg i mitt huvud just nu,
måste få in lite tv slapp också!! :D

Blir väldigt lite bloggande nu dessa dagar. Kommer nog inte bli så mycket bloggande i huvudtaget
på skoldagar. Men på helgerna så kommer det.
Måste bara säga att jag även skaffat mej facebook idag!
Fattar ingenting haha..
Men får ha en fortsatt trevlig dag, See you later ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0