091016

SHA ! Har precis kommit hem. Har varit på badhuset med mina syskon och mamma för min lillebror
går på simskola så passar jag på att simma sålänge. Men idag orkade jag inte simma så jag satt
i bubbelpoolen i ca 2 timmar istället!
Skönt med värme.
Vi ska snart käka pizza, de håller på med den där nere. Hemmagjord pizza, mums!
Sen så blir det idol tittande och massa gott till det.
Äntligen fredag säger jag bara..
Och juste, idag är det ju dags o smaka bearnaise chipsen, hoppas de är goda ! :D

Men nu så ska jag vara lite social och gå ner o hjälpa till med dukningen eller något.
Hoppas ni alla får en super mysig fredag!
Bloggar sen efter maten eller i idol pausen. HARE ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0