After skolan hos My !

SHA! Nu är jag hemma hos My och jag har precis tvättat mitt hår med silvershampoo!
Så får väll hoppas på att mina naturliga ljusa slingor blir ljusare :D
Direkt efter skolan så hängde My med mej till meddo för jag behövde sola lite.
Inte för färgens skull utan för värmen. Såå skööönt !
Sen så gick vi hem hit och pluggade lite. Fast jag känner faktiskt att jag kan det ganska bra.
Vi ska snart käka lasagne. Älskar Mys mammas lasagne. Så därför gör hon den hehe :D
Super mumsig !
Så den ska vi snart ta och käka och så blir det tv till det.
Sen måste vi faktiskt ta o plugga seriöst. Stannar här tills klockan kvart i 19 för då kommer mamma
o hämtar mej o kör sedan mej till träningen.

Men hoppas ni har eh fortsatt trevlig dag, See you later ! <3

Jag är fin i tulliban :D


Kommentarer
Postat av: eantonia

svar: Joodå, bara bra med mej:)



själv då??:)



mm, älskar lasagne jag med;)

2009-10-14 @ 17:59:30
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: Ellen | hejjellen.blogg.se

sv: kan man väl säga, & durå?=)

2009-10-14 @ 22:00:19
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0