FREDAGSMYS

Shabba shena!
Sitter nu i min säng propp mätt och jätte trött.
Käkade först kvällsmat runt halv 20. Hemmagjord pizza blev det, smarrigt.
Sen så kröp jag ner i soffan med mamma och alla andra. Fast det var bara jag och mamma som låg
i soffan då haha.. Käkade en massa gott godis. Väldigt mycket choklad måste jag säga.
Massa snickers och marabou yoghurt raspberry, den var god med väldigt söt och lite sur på något sätt.
Vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Men jag smaskade i mig en massa iallafall haha, dock inte hela haha.
Smaskade även på de nya chipsen med smak av bearnaise.
Tyckte inte att dom smakade så värst mycket bearnaise. Men helt okej goda ändå..
Dom gick ner iallafall, haha!
Och jag provade faktiskt att smälta snickers i mikron. Det blev as gott !
Det bubblade upp och halva smeten blev typ knaprig, yummi !
Vi kollade självklart på idol. Micheal Jackson tema ikväll och jag tyckte faktiskt att alla var as bra!
Eller nej, nu överdrev jag.. Inte alla.
Camilla tycker jag inte alls om ikväll och har aldrig gjort. Bra att hon åkte ut tycker jag..
Nicklas och konstigt nog Tove var inte alls bra ikväll.
Men Rabhi, gud va han ägde allt och alla ikväll !!!
Han var grym..

Men nu är jag as trött eftersom jag ätit så mycket godis så gick min energi upp och sedan väldigt
snabbt ner igen.. Orkar knappt hålla dom uppe haha.
Ska verkligen sova ut imorgon. Äntligen kan man sova längre än till typ halv 8..
Nej nu ska jag njuta och lägga mej o sova, Hoppas alla haft en mysig fredagskväll, GOD NATT ! <3



This pizza !
Delade jag och familjen på denna mysiga fredagskväll, mums !
På pizzan var det egengjord tomatsås, grönmögel ost, mozzarella, kronärtskocka, salami, banan, oliver
champinjoner och rucola. En riktig smarrig kombination!



Allt detta ligger nu i min mage. Nej jag bara skojar, självklart inte allt men en del av det haha!
Fräscht det lät då..

Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: ellerhuur, han var duktig han :) Joo, kvällen har varit supermysig :) Din med förstår jag :D

2009-10-17 @ 00:55:43
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: lisa

aa:)<3

2009-10-17 @ 08:37:59
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: Jo, allt är bara bra, sj?

2009-10-17 @ 11:40:33
URL: http://leeshy.blogg.se/
Postat av: moa

vad gott allt ser ut :D blev riktigt sugen

2009-11-07 @ 16:33:57
URL: http://ingetarlogiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0