My monday !

SHA ! Har pluggat hela dagen idag så har inte hunnit blogga.
Slutade skolan runt 20 över 13 och satte mej o plugga No på direkten !!
Faktiskt lärt mej en hel del idag. Har riktigt nötat in alltnig haha.
Sen käkade jag kvällsmat runt 16 hihi så att jag inte skulle få håll på träningen.
Det fick jag inte, istället så blev jag helt yr och höll på att spy ! (Y)
Men asså vi är alltid ute o springen i skogen på måndagar.
Så vi sprang och jag sprang ganska snabbt hehe. Hatar att springa när folk är framför mej !
Så när det var typ 3 meter kvar till dörren så började jag må super illa, så att jag ville spy..
Så jag stog där utanför dörren ett tag, sen gick jag in och la mej på toaletten och väntade på
att nått skulle komma upp.. Men som tur va så kom inget haha !
Men sen när vi skulle stretcha så började jag må illa igen och det snurrade som F-A-N..
Så jag la mej ner en stund så att jag sedan skulle kunna vara med och träna !
Så det kunde jag sen. Vi körde lite fristående ändringar och sånt. Det gick bra :)
Kuuliigt.

Så nu är jag hemma hos mamma och har tillomed hunnit packa upp o allt !
Så ska snart hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning så att jag kan sova gott!!
I love to sleep! :)
Ingen lång dag i skolan imorgon. Only 4 hours !
Från 08.20 till 12.20 så det är nice. Men när jag kommit hem så är det bara att börja plugga haha.

Och min msn funkar inte..  Det var någon ny sak som kom upp att man skulle ladda ner.
Så gjorde jag det så nu funkar det typ inte, great !
Kommer upp typ att det är virus sen så ba stannar hela alltet upp.. :(
Buhu. Men aja, nu ska jag ge mej iväg till badrummet. Hoppas alla haft en bra dag, GOD NATT ! <3


Kommentarer
Postat av: MÄÄÄNDY - ♥

njae en mycket dålig start faktikst hehe. själv då?

2009-10-12 @ 23:23:48
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: Oki ;D

Har haft en jättebra helg, sj då söt?

2009-10-13 @ 08:16:38
URL: http://leeshy.blogg.se/
Postat av: Simone

Aj, har du godkänt något virus eller så..? Får genomsöka datorn :)

2009-10-13 @ 09:17:17
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: josefin

åh alex alex alex, saknar er jättemycket! och hörde att tävlingen gick bra med :D

HA DET BÄST!

<3

2009-10-13 @ 10:25:27
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Fashion

Sv: Heeej! Ja jag har haft en jättebra start på veckan. Du då? =)

Ja det är verkligen skönt med joggingbyxor i skolan, hahah men ibland så vill man ändå göra sig fin. Hahha =D

2009-10-13 @ 17:38:20
URL: http://fashionwanted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0