090908

Sha! Kom hem runt 25 över 12. Satte direkt på min data men den cpade as mycket så
jag var tvungen att sätta på den stationära istället..
Har också hunnit gosa lite med Lou haha, han blir alltid så himla glad när man kommer hem :)
Skolan var typ tråkig idag, fast den gick ju snabbt så det var ju inga problem.
Värsta slappe dagen idag typ, hade joggigbyxor, ett vanligt linne och pappas strora tröja på mej
och håret uppsatt i en bolle mitt på huvet typ haha. Så himla skönt!

Ska snart gå ut med Lou också, typ en väldigt lång runda tror jag.
Min farmor som just nu bor i Serbien kommer att flytta hit igen i november och vi hon har en
lägenhet här men hon tycker typ inte om den så vi letar ny till henne.
Iallafall så hittade vi en igår som jag ska gå förbi och kolla på idag tänkte jag, ligger i centrum :)
Japp men nu ska jag plugga lite ! Ska kunna en hel dialog utantill på engelska tills i övermorgon,
good luck haha! Men får iallafall försöka ;) Puss&Hej hörs senare ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0