090922

SHA!
Har precis kommit hem till mamma.
Slutade 11.20 så jag gick dirtekt in till stan. Gick först till Mcdonals och köpte en vegetarisk hamburgare!
Den var super god hihi. Sen gick jag och kollade lite i affärer. Hittade faktiskt en väst som mamma ska
köpa till mej typ någon dag i veckan. Wiiee, sen gick jag till stadsbiblioteket för att låna en bok.
Men den boken som jag ville ha fanns tyvärr inte inne men dom skulle skicka ett brev (?) när dom
hade fått in den igen. Men jag lånade iallafall en bok, kommer inte ihåg vad den hette men den
verkade faktiskt ganska så bra, inte för att jag är så himla mycket för att läsa men ibland är det
faktiskt lite mysigt :)
13.35 tog jag bussen hem. Så nu är jag hemma och ska nog snart ta bussen in till stan igen tror jag!
Möta mamma på flygstaden så att vi kan köpa skor till mej, wiie :)
Eller så kanske hon kommer hem och sen åker vi in igen eller jag vet inte riktigt..
In ska vi iallafall!

Min mobil funkar, gud va glad jag är för det!
Men en dålig nyhet är att min webcam verkligen har lagt av på något sätt, ska gå o lämna tillbaka den!

Här kommer dagens outfit !



Svart top från Gina tricot
Vanligt vitt linne fårn h&M
Miss sixty jeans från Carlings
Converse



Mcbean
Vegetarisk hamburgare från Mcdonals, super god !


Kommentarer
Postat av: E

Joodå sj? :)

2009-09-22 @ 15:05:53
URL: http://yeesbox.blogg.se/
Postat av: Ebba | Leeshy

Du är verkligen übervacker!

Aldrig sett en finare människa <3

2009-09-22 @ 17:51:05
URL: http://leeshy.blogg.se/
Postat av: Lenaa

snygg blogg :p

2009-09-23 @ 11:05:19
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0