090929

Sha, kom hem från skolan för ungefär 25 minuter sen och har sedan dess packat upp
alla mina kläder från resväskan här hos pappa nu.
Det kan ta ett litet tag det..
Känns som om man packar och packar upp ganska så ofta..
Och det gör jag ju också så det är inget snack om saken ;)
Skolan kändes som en evighet!
Fastän den bara hålelr på i 4 timmar på tisdagar.

Efter jag packat upp så ska jag ner där nere där Anna har sitt kontor och så ska jag behandla mej lite.
Alltså ljusterapi. Super skönt och man känner sej mycket piggare efteråt.
Om man tar lyser i ansiktet då. Men jag hade tänkt att göra det på min navel för har fått någon
konstig liten blåsa där vid piercingen. Hoppas att det hjälper !!

Men nu så ska jag försöka göra färdigt här så fort som möjligt sen ska jag gå ner och behandla mej,
HARE ! <3



Like this ;)

Kommentarer
Postat av: Joeyboii

jag mår toppen!



ska du göra idag då ? :)

2009-09-29 @ 13:37:56
URL: http://byebyeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0