Åt 10 bullar typ!

SHA! Kom hem från träningen runt halv 21 och då så käkade jag sen så tog jag mej en lång dusch.
Sen så blev det ju dags för Svenska Hollywood fruar!
Haha, reklam nu men asså guuud va vissa har det bra. Säger verkligen inte att jag inte har
det bra men menar typ på att jag vill ha ett par skor för 1200 kr, och om dom hade köpt dom hade
de typ sagt : Åhh, är det typ 85% rabatt eller? Och för mej är det typ, fuck hur ska jag käna
ihop pengar till detta nu då?
Ibland kan man ju kanske önska att man hade det som dom..

Iallafall en super mysig dag hos mormor idag!
Kom dit runt halv 12 sen och vi började baka direkt, men sen så ska de ju jäsa en stund
och då så gjorde vi lunch. Köttbullar, potatis mos och sallad. Gottii :)
Sen så var det dags för att baka igen och då åt jag typ as mycket deg hehe..
Sen så var det ju dags för dom att jäsa lite igen i formerna liksom och då så tog vi
en promenad ner till stranden och tillbaka, härligt.
Sen så skulle de gräddas sen var det dags att äta !
Jag åt 8 stycken färdiggräddade och 2 stycken som jag tog ut innan de ens hade blivit lite bruna.
Så jävla gott asså! Fick bara lite ont i magen sen hehe..
Men det har varit en super mysig dag och ätit super mycket gott!!

Nu ska jag tillbaka till soffan och kolla på Svenska Hollywood fruar!
See you later! <3



Kolla så många ogräddade kanelbullar! :D



Färdiga bullar ! MUUUMMSS...


Kommentarer
Postat av: EMmelist

finns inget godare än nybakta bullar och kall mjölk!! fy tusan så gott alltså :D

2009-09-14 @ 22:06:12
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0