Dags för träning!

SHA! Eller kanske god morgon för dom som precis vaknat? :)
Pappa kom in o väckte mej runt 10 imorse, hade ju ställt klockan :S
Aja, jag gick upp och käkade frukost, kollade lite på La ink sen så gjorde maki en inbakad på mej.
Om en halv timme börjar träningen så innan dess så ska jag och Maki ut och köra med moppen.
Tror att det är Sagas moppe? Sen så kör hon mej till träningen och förhoppningsvis så hämter hon mej med ;)
Igårkväll så när pappa kom hem så la dom sej i soffan och kollade på ännu mera film så då la jag mej
brevid där med mitt täcke och kudde och så somnade jag! Jag älskar att somna i soffan :)

Men aja ni får ha det så bra så länge ! Hare <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så mysig blogg!

Vad händer? ;)

2009-09-13 @ 14:09:00
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0