...

Sorry men jag hann inte blogga i eftermiddag!
Hade fullt upp med att laga mat och greja inför utvecklingsamtalet imorgon med papper och sånt
sen så var klockan helt plötsligt halv 18 och då var jag ju tvungen att laga mat och äta
innan träningen liksom. Så jag gjorde makaronilåda, den blev super god!
Aas nice , sen så var det träning. Gick inte specielt bra, blir så sur..

Egentligen så har jag massa jag skulle vilja skriva om här i bloggen.
Och i en blogg så ska man ju egentligen kunna skriva sina
tankar och liksom "prata" ut. Men jag kan inte. Det är precis som jag inte
kan prata om det med mina föräldrar. Eftersom att de läser min blogg
så kan jag inte heller skriva det. Blir helt stum.
Hade gärna skrivigt en massa om det för jag behöver
verkligen skriva av mej och skriva hur jag känner. Men jag kan inte
för de jag inte heller kan prata om det med läser bloggen och
då blir det ju samma sak som om jag hade pratat med dom om
det så det går tyvärr inte. Så himla jobbigt. T.ex ikväll.
Denna kvällen var ett helvete.

Nu ska jag sova, ska upp extra tidigt imorgon för ska stå i kiosken och då måste vi vara där
klockan 08.00 !! Så aa, måste gå upp ganska mycket tidigare, typ 07.20..
För jag pallar inte sminka mej haha, men GOD NATT ! <3


Kommentarer
Postat av: carina

Du vet var jag finns om du vill prata av dig. Kram tänker på dig

2009-10-01 @ 09:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0