GOOD MORNING!

God morgon allihopa!
Har sovit ut nu, så himla skönt!
Fast jag vaknade försej klockan 08.30 av en fluga som var helt galen i mitt rum,
så den höll jag på att jaga ett tag hehe, jag står inte ut med surrandet, hatar flugor!
Efter ett tag så kom jag på att jag kanske kunde öppna dörren så att den kunde flyga ut
och efter mycket om och men så gjorde den det!
Sen så kunde jag inte somna om för att solen kom rakt in genom mitt fönster så jag gick
och la mej i mammas säng för dom var ju redan uppe, och där va det mörkt så där sov jag tills nu :)

Ska göra lite fruktsallad till mej, hade ananas hemma så den får väll jag ta o äta upp :D
Tänkte snart ta en promenad också, det är ju faktiskt fint väder ute eller det ser iallafall fint ut
sen vet man ju inte om det är kallt eller inte!
De andra är iallafall i stan så jag är ensam hemma, sååå skönt!
Sa till mamma att hon skulle köpa en svart väst till mej på cubus eller bikbok, vet inte
riktigt var den fanns men om hon hittade den så skulle hon iallafall köpa den, wääy!
Måste köpa skor med.. Har faktiskt hittat snygga som jag och mamma ska åka o kolla på
imorgon efter träningen!

See you later ! <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

tackar :D hoppas du fortsätter läsa bloggen!

2009-09-19 @ 12:03:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja min morgon har varit mysig =) din med?

2009-09-19 @ 12:04:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: ida forsberg♥

Svar:

jaha okej, jodå de har vart bra hittils! :) Men de är morgon än så de är mycket kvar av dagen :)



Själv? :)

2009-09-19 @ 12:53:27
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Jo, dagen har börjat riktigt bra! :)



Men om du bara äter nyttigt typ 5-6 gånger om dagen lär du inte gå ner i vikt och bara öka 2-3 kg till den vikt du bör ha jämfört med längden, sedan kan du ju träna också :D

2009-09-19 @ 12:57:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0