SHAA

SHA, Nu har jag käkat färdigt och guud va gott det var !
Jag åt jätte mycket, så nu sitter jag här och jäser typ haha.
Ska snart gå ner och kolla på tv eller något. För senare sen så måste jag ju packa också
för ska ju hem till pappa imorgon.
Har väldigt mycket kläder att packa ner så får väll ta en resväska och lägga allting i.
Det tar nog ioförsej inte så lång tid att packa ner kläderna så lägger mej nog i soffan
och kollar på tv med mamma ikväll. Och äter ananas, om jag orkar ? :O
Har inget mer att skriva nu och känner att jag varit väldigt ointressan idag. HÖRS SENARE ! <3


 

Åt nånting med biff och sen så tog jag friterade räkor och jordnötsås.
Haha hade aldrig testat det innan  bara någonting som jag fick för mej att blanda
och det var faktiskt inte helt fel ;)

Kommentarer
Postat av: Simone

Vad gott! :D

2009-09-27 @ 19:51:44
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tobias

Helgen har varit bra :D hur har din helg varit? :D

2009-09-27 @ 21:19:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0