SUR IDAG

SHA!
Äntligen är jag hemma!
Ska snart äta skaldjursgryta med pasta :)
Har precis varit o köpt godis också, och det  fanns inga bounty och snickers ?!?!?!?!
Dom var slut!! :( Så jag köpte ett par liknande typ utn papper men visste inte om dom vat goda
så jag köpte ju självklat bara 2 så tog mamma den ena så nu har jag bara en kvar..
SÅ JÄVLA TYPISKT!!! :@ hatar det, blir så trött på mej själv..
Man kan verkligen säga att jag är på dåligt humör idag. Kommer nog tyvärr hålla i sig hela kvällen..

Haapp, alla är sura på mej där nere men får la gå ner ändå..
Svarar på alla kommentarer sen, efter maten!
See you later! <3

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Joo, dagen har varit toppen! Din lite värre förstår jag ^^

2009-09-18 @ 21:23:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0