090917..

Såååå, nu har jag ätit !
Soppan blev super god, helt perfekt!!

Okej, min dag började med att jag gick upp och duschade o sånt, höll på att somna i duschen
så trött jag var.. Sen så var det bara att ge sig av till den dära läkaren.
10 över 8 var vi där ungefär, och till slut så kom det en tant och sa "Alexandra?"
Så fick jag och mamma gå in i ett rum då, hon presenterade sej och hon hette typ Gunvor?
Kommer inte ihåg hehe.. Hon började med att fråga : Okej, varför är du här?
Hmm, jaa du.. Jag fattade ju liksom egentligen inte varför jag var där så jag sa:
Aej jag vet faktiskt inte riktigt. Så mamma började prata om det.
Det hade redan börjat bli lite obehagligt då liksom, efter som att de faktiskt satt och pratade
om mej och deras uppfattningar om allt detta. Och de sakerna som de sa, så uppfattade
ju inte jag det. Jag tyckte ju självklart att de hade helt fel liksom och att de vet ju ingenting om detta!
De kan inte ändra på detta, utan det är jag.
Happ, vi började iallafall prata, hon fråga, jag svarade. Ganska bra svar faktiskt ;)
Sen så tyckte jag att det blev lite jobbigt på något sätt hehe, så jag släppte väll kanske en tår..
Hon berättade om röda villan, att hon tycker att jag ska gå dit och prata med någon så mamma ska
typ beställa tid eller något.. Sen så skulle hon hålla på och känna på min mage och sånt för att
kolla hur min lever va eller något, kommer inte ihåg jag var lite nervös faktiskt, blev ganska så rädd
när hon nämnde röda villan. Har hört att det är ett sånt ställe där man bara äter liksom..
 Sen så skulle jag ta blod prov och jag tänkte : "Okej liksom, jag är inte rädd för sprutor så varsegod!"
Men sen så gick vi in i ett rum och det kom en sköterska och började prata och ta fram typ
ett sånt rör som man liksom ska lägga blodet i. Så band hon min arm med ett typ resorband av något
slag och så sa hon att hon band min arm för att min blod ådra skulle poppa upp lite?
Scary liksom.. Sen så kom hon med sprutan och då blev jag rädd!
Visste inte om jag skulle kolla eller om jag skulle titta bort heller.
Men jag tog ett stadigt grepp om stolen och så körde hon in sprutan i liksom, insidan av armbågen?
Armväcket eller något sånt jag vet inte vad det heter och tusan vad det gjorde ont!
Jag som då är lite känslig hehe, började gråta. Lite mesigt kanske med det gjorde jätte ont!
Så började hon med det första röret, andra, tredje, sen så såg jag allt mitt blod som då låg i de här
rören! Och då kändes det verkligen som om jag skulle svimma!
Tårarna forsade ner och mitt huvud bara snurrade. När hon var klar sa hon
"Håll pappret där sålänge så att inte blodet sprutar", underlättande asså!!
 Sen var då allting klart och jag fick en penna! wäääy. haha.
Var lite så svimmfärdig när jag gick därifrån också men sen när jag kom in i bilen släppte det.
  Så frågade mamma mej om det kändes okej att gå tillbaka till skolan igen,
 och då började jag gråta igen, för nej. Det gjorde det ju inte.
Började tänka på allt, och röda villan och verkligen allt som vi hade pratat om där inne kom tillbaka.

Men ändå, det fick bli skolan sen efter ett tag.
Lektionerna gick snabbt och sen så var det då lunch, lunchen som jag hatar.
Det är ett utav problemen, jag verkligen hatar lunchen.
Hatar att äta lunch. Efter åt känner jag mej tjock och jag tänker att "nej, varför åt jag lunch och så mycket?"
  Men jag åt lunch, och efter lunchen så tänkte jag :
 Varför åt jag? Nu kommer jag gå upp i vikt m.m..

Efter skolan tog jag bussen ut till flygstaden!
Där är man inte ofta.. Gick in på sko-punkten och hittade faktiskt många snygga skor där!
Sen så gick jag in på Team sportia eller intersport eller vad det nu är,
kollade på jogging byxor för skulle behöva ett par nya!
Sen så gick jag in en snabbis på Maxi och köpte ingefära, chili frukt och Vecko Revyn!
  Sen tog jag bussen hem igen och på bussen så läste jag Vecko Revyn då,
 I love it! :)

Men nu ska jag städa på mitt rum lite, kläder överallt, och jag menar det vekligen, överallt!
Efter det ska jag gå ut en promenad med mamma eller så kanske jag gör det efter Idol?
Vet inte riktigt, promenad blir det iallafall!
 Och min webcam, nej den funkar inte. Eller jo den funkar men det är helt suddigt? :(
 Den som senast använde den var faktiskt My när hon lånade den till sin blogg..
 Får fråga henne om den var normal när hon använde den! :)
 
Hoppas ni haft en bra dag allihopa! See you later ! <3


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: JO det mesta är bra.

2009-09-17 @ 19:36:00
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Nej jag är som sagt sjuk, så jag mår inte alls bra. Själv då?

2009-09-17 @ 19:45:41
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/
Postat av: BETTINA

alexandra!! jag förstår om det är jobbigt men ät ordentligt, du har jättefin kropp och är inte de minsta tjock!! :/<3

2009-09-17 @ 20:17:38
URL: http://booak.blogg.se/
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

hoppas det blir bättre! vad gör dudå?=)

2009-09-17 @ 23:33:42
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: ida

waay jag läste allt :D

men Alexandra! du måste verkligen börja äta bra igen, & vi går inte upp så lätt i vikt i denna åldern så du borde egentligen inte tänka på det alls.

<3

2009-09-18 @ 16:25:03
URL: http://zaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0